Позициониране

Условие  за успешно позициониране


Позиционирането не  е нещо, което може да се случи единствено само когато компанията осъществява рекламните кампании. Преди да се започне с рекламата, е необходимо да се открие правилната свободна позиция в съзнанието на потребитаелите в правилният момент. За целта специалистите  по маркетингови комуникации трябва да имат много добра представа  за това, което става в съзнанието на потребителите, т.е. да имат  представа  за позициите на конкурентните марки. С тази цел провеждат специални  позиционни изледвания.   Преди да се разгледат различните техники за позициониране, е хубаво да се обърне внимание на някои  от базовите изисквания  да се създаде ефективна стратегия за позициониране. А те са:
- Уникалност - Всеки бранд трябва да се различава по-някакъв начин от другите.
- Значимост  или привлекателсност за потребителите
- Довереност за позиционото послание или правдоподобност.

Тези три правила са изключително важни за позиционирането на всяка марка или бранд.


Вижте повече тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар